04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۴۳۱4820

هشدار سرپرست مرکز بهداشت به مردم ولایتمدار شهرستان شوش ؛ دچار سادانگاری رعایت پروتکل ها شده ایم و احتمال تغییر رنگ کرونایی زیاد است

سرپرست مرکز بهداشت شوش اعلام کرد:  در شهرستان شوش در خصوص کرونا و رعایت پروتکلها دچار ساده انگاری شده ایم و احتمال تغییر رنگ مجدد وضعیت کرونایی شهرستان در صورت عدم رعایت پروتکل ها در اماکن عمومی، ادارات و اماکن سرپوشیده وجود دارد.  

به گزارش شوش نیوز ؛ مهندس فیض الله دیناروند سرپرست مرکز بهداشت شوش با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در کل کشور و استان خوزستان، لازم است همه آحاد جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه ویژه و مضاعفی داشته باشند، تا از حاد شدن شرایط و ورود مجدد شهرستان شوش به وضعیت قرمز جلوگیری نماییم.

وی با اشاره به عواقب بی توجهی به هشدار ها گفت: نه تنها تک تک شهروندان باید رعایت پروتکل ها را سر لوحه تمام لحظات خود قرار دهند، بلکه مهمتر از شهروندان، مسئولینی که در این زمینه و بر اساس مصوبات ستاد کرونا مسئولیت دارند باید به کمک متولیان بهداشت و درمان آمده و وظایف خود را در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی، کنترل و پیشگیری از کرونا و انجام واکسیناسیون  کارکنان اداره مربوطه و خانواده آنها به نحو احسن اجرا نمایند. بعد از کاهش چشمگیر موارد ابتلا، بستری و فوتی کرونایی در شهرستان شوش از انتهای سال ۱۴۰۰ تا ابتدای تیرماه ۱۴۰۱، متاسفانه شاهد عادی انگاری توسط مردم و مسئولین بوده و هستیم و رعایت پروتکل ها به حداقل میزان ممکن رسیده است که این موضوع خطر خیزش مجدد بیماری را در پی خواهد داشت.


سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش در ادامه خاطر نشان نمود :  واکسیناسیون افراد در برابر کرونا با اولویت افرادی که تاکنون هنوز دوز اول را نیز تزریق نکرده اند و همچنین دریافت دوزهای دوم، سوم و چهارم در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت شهری و روستایی و خانه های بهداشت در ساعات اداری (۸ صبح تا ۱۳) روزهای غیر تعطیل صورت می گیرد. همچنین در مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک واقع در خیابان شهید دانش، جنب دعبل، چهار راه بهداشت، ( به عنوان مرکز تجمیعی)، در روزهای تعطیل و غیر تعطیل در شیفت های صبح( ۸ تا ۱۳) و عصر (۱۷ تا ۲۰)  واکسیناسیون صورت می گيرد. مجدداً تاکید می گردد تا زمانی که حداقل ۷۰ درصد جامعه به طور کامل واکسینه نشوند همچنان لازم است پروتکلهای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی مستمر و ضدعفونی دست ها، پرهیز از روبوسی و حفظ فاصله اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات رعایت گردد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست