04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۴۰۸4347

کمپین درب بطری دزفول با اهدا دو دستگاه ویلچر ، خنده را بر لبان دو توانجوی شوشی نشاند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت مدیر کمپین بطری پلاستیکی شهرستان دزفول در دفتر انجمن توانجویان جسمی حرکتی توانجویان امید شوش با اهدا دو دستگاه ویلچر ، خنده بر لبان دو توانجو نشاند .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 19 دوشنبه 7 تیرماه1400 مهندس گل قرانی مدیر کمپین بطری شهرستان دزفول و هیئت همراه با حضور در دفتر انجمن توانجویان امید شهرستان شوش گفت : طرح کمپین در بطری دزفول با دو هدف«جداسازی درهای پلاستیکی بطری های مختلف از زباله ها و جلوگیری از ورود آنها به محیط زیست و همچنین تهیه ی ویلچر برای معلولین نیازمن دشهرستان های شمال خوزستان » کار خود را آغاز کرد. که هر دو هدف بسیار با اهمیت هستند.


وی افزود : این طرح سال هاست که در کشورهای مختلف جهان اجرا می‌شود و از سه یا چهار سال پیش نیز در ایران در شهر تبریز برای اولین بار اجرا شد که با استقبال گسترده ی مردم سالانه چندین تن در بطری بازیافت و چندین ویلچر تهیه می‌شود. بعد از تبریز, در سایر شهرها از جمله تهران نهادهای مردمی اقدام به اجرای این طرح نمودند و بسیار نیز موفق بوده است.


حمید منصوری مدیرعامل انجمن توانجویان امید شهرستان شوش ضمن قدردانی از مدیر کمپین درب بطری شهرستان شوش و هیئت همراه گفت : در شهرستان شوش خیرینی هستند که گاها با کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان دست نوازشی بر سر توانجویان می کشند و الان که شما از شهرستان دزفول به این دفتر آمده اید تا یک دستگاه ولیچر را اهدا نمایید ، امشب خانواده ای با  دریافت این ویلچر دل شاد می شوند و اجرت اوخروی اهدا این ویلچر در دفترچه ی اعمال شما ثبت خواهد شد .

در پایان مهندس گل قرانی دو دستگاه ویلچر اهدایی را به دو توانجوی شوشی اهدا نمود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست