04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۳۰4864

شکستگی شاه لوله آب در خبان شريعتي كوي ابوذر غفاري

مرتضی ایمانی اصل ـ خبرنگار افتخاری شوش نیوز

موضوع کمبود آب در جهان امروزه به عنوان یکی از چالش های جدی است که جامعه را تهدید می کند ، با این وجود به دلیل بی توجهی مسئولان مربوطه و به علت فرسودگی شاه لوله ها ، همچنان شاهد هدر رفتن آب هستیم.

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ؛ حدود یک هفته است که شاه لوله در خیابان شریعتی کوی ابوذرغفاری شهر شوش ، به علت فرسودگی شکسته و باعث هدر رفت آب شده است ، ولی مسئولین امر به این موضوع رسیدگی نمی کنند .

 

یکی از اهالی این خیابان به خبرنگار شوش نیوز گفته است : وقتی که به اداره ی آب و فاضلاب مراجعه کردم و موضوع را با رئیس اداره در میان گذاشتم در پاسخ به صراحت به من گفته شد که « تعمیر لوله ی آب کار ما نیست » ، اگه تعمیر شاه لوله در حیابان کار اداره ی آب و فاضلاب نیست پس کار کدام اداره است ؟ هدر رفت آب به جزء زیان به منابع این شهرستان چه سودی دارد ؟ بارها شاهد بودم که سگ هاي ولگرد خياباني از اين آب استفاده مي كنند در حالی که این آب شرب مي باشد ، چرا باید به مدت یک هفته به هدر رود ؟  لذا از شما می خواهم که با انتشار این خبر در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز از مسئولین امر بخواهید که ترک فعل نکنند و کار خود را به عهده ی دیگر ادارات یا مردم واگذار نکنند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست