04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۱۱4837

مدیر نظارت و عقیدتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رسانه معرفی گردید

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام رایگان نماینده محترم ولی فقیه در اقشار سپاه خوزستان ، «مدیر نظارت و عقیدتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رسانه خوزستان معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ؛  روز چهارشنبه 11 مردادماه 1401 طی مراسمی با حضور حجت الاسلام رایگان نماینده محترم ولی فقیه در اقشار سپاه خوزستان ، « برادربسیجی صادق سلامت دوم» به عنوان  مدیر نظارت و عقیدتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رسانه خوزستان منصوب و معرفی گردید.

حجت الاسلام رایگان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش ، به موضوعات عقیدتی و همچنین برگزاری کلاس های اخلاق در رسانه تاکید نمود و گفت : فصای رسانه ی استان خوزستان  باید یک فضای مناسب جهت «مطالبه گری در جهت اهداف نظام و انقلاب» باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  نیاز سازمان ها اقشاری اشاره کرد و افزود : حضور مدیر عقیدتی  برای بالا بردن آگاهی و روشن فکری  بسیار ضروری است و می بایست نهایت استفاده را  از این ظرفیت برد و مسیر رسانه را به مسیر رسانه ی  اسلامی نزدیک کرد.


در ادامه سرگرد پاسدار دکتر سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با تاکید بر عمل به جهاد تبیین افزود امروز یکی از برنامه های اصلی ما اجرای جهاد تبیین با ظرفیت عظیم رسانه های استان می باشد و به دنبال این هستیم که دستاورد های انقلاب اسلامی را با این ظرفیت عظیم رسانه های استان عملیاتی نماییم.

درپایان این مراسم «برادر بسیجی صادق سلامت دوم » با حکم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد اقشار خوزستان به عنوان «مدیر نظارت و عقیدتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رسانه» معرفی گردید.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست