04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۱۷4850

پیام رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ . اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ .

إِنَّما خَرجْتُ لِطَلَبِ إلاصلاحِ فی أُمَّهِ جَدّی، أُریدُ أنْ آَمُرَ بالمَعروفِ و أنهی عَنِ المنکَرِ وَ اَسیرُ بِسیرَهِ جَدّی و أبی /// همانا برای اصلاح در کار امت جدم قیام کردم. می‌خواهم امر به معروف و نهی از منکر و به شیوه جد و پدرم حرکت کنم ـ امام حسین(ع) .

به گزارش شوش نیوز ، سرگرد پاسدار دکتر سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج( استان خوزستان در پیامی روز دهم محرم سالروز شهادت حضرت امام حسین علیه السلام و یاران شهیدش و روز خبرنگار را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

امسال روز خبرنگار با عاشورای حسینی(ع)، این عظیم‌ترین و توحیدی‌ترین نهضت روشنگری عالم تلاقی کرده و بیشتر از سال‌های گذشته شور و شعور و حرارت شهدای خبرنگار که در میادین مختلف، به عشق حرفه‌ مقدسشان و خدمت به اسلام، انقلاب و میهن شجاعانه جهاد کردند و پرکشیدند، تداعی می‌شود و به راستی شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند.


امروز در کارزار دنیای کنونی که مخاطب از هر سویی بمباران خبری می‌شود قلم خبرنگار متعهد چون شمشیری است که عمق واقعه را شکافته و حقایق را به منصه ظهور می‌رساند و این همان تبیین است که رهبر معظم انقلاب با دعوت از همه اقشار بخصوص اهالی رسانه اعلام جهاد کردند: « دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌ و قدرت‌ تشخیص‌ و روشن‌فکری‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با دیگران‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌ آگاهی‌های‌ لازم‌ را بدهند»

امروز روشنگری لازم است، سعی کنید ذهن‌ها را به اعماق حقایق و مسائل برسانید. تبیین را اساس کار بدانید.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) “روز خبرنگار” را گرامی داشته و با تقدیر از مجاهدت و شجاعت دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی، آرزوی توفیق روزافزون برای تلاشگران عرصه آگاه‌سازی و هدایتگر افکار عمومی به سوی حقیقت و اعتلای جامعه اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

سجاد بهمئی

رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج)  استان خوزستان

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست