03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۲۷1707

کلیه کار فرمایان و صاحبان صنایع کوچک و متوسط جهت اخذ تسهیلات بانکی اقدام کنند

فرماندار شهرستان شوش گفت: به منظور استفاده ی بهینه از منابع موجود، در راستای تامین نقدینگی مورد نیاز بنگاه های تولیدی و حفظ اشتغال فعلی و همچنین ایجاد اشتغال جدید ضرورت دارد بنگاه های تولیدی کوچک(تاسقف 50نفرکارگر) و متوسط(بین 50 تا 100 نفر کارگر) جهت اخذ تسهیلات بانکی اقدام کنند.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان گفت: برخی از بنگاه های تولیدی موجود و فعال شهرستان در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر این شرکت ها با ظرفیت پائین و گاه پایین تر از نقطه ی سربه سر فعالیت می کنند که این امر منجر به کاهش درآمد و همچنین  تعدیل نیرو و افزایش بی کاری گردیده است.

 

"نجاتی" گفت: بر این اساس ضرورت دارد بنگاه های تولیدی کوچک(تاسقف 50نفرکارگر) و متوسط(بین 50 تا 100 نفر کارگر) با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد که از بازار محصول مناسبی برخوردار بوده ولی به دلیل تنگناهای مالی و نداشتن سرمایه در گردش، تولید آنها متوقف شده و یا با ظرفیت پایین تر از توان خود فعالیت می کنند در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور اخذ تسهیلات مورد نیاز خود در سامانه ی اینترنتی بهین یاب به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir   اقدام نمایند.

 

 وی همچنین خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات مورد نظر منوط به تائید و ارزیابی توسط کمیته ی استانی این طرح خواهد بود که در صورت تائید، تسهیلات به واجدین شرایط پرداخت خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان شوش یادآور شد: کلیه ی صنایع و کارفرمایان واجد شرایط می توانند جهت دریافت شیوه نامه و دستورالعمل های مربوطه به ادارات جهادکشاورزی،صنعت ،معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی و اداره ی تعاون،کارو رفاه اجتماعی شهرستان مراجعه کنند.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست