04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۰۲4827

مدیرعامل شرکت پاستوریزه ی شیر پگاه خوزستان خبر داد :پنیر تولیدی شرکت پگاه خوزستان برند ملی در مزه ،عطر ،طعم و بافت را دریافت نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

 مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان گفت: پنیر تولیدی این شرکت به لحاظ «عطر ، طعم ، مزه و بافت» در میان سایر شرکت های تولید کننده پنیر در کشور به عنوان برند ملی و برتر شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری شوش نیوز ؛ از ساعت 11 صبح  روز یکشنبه  2 مردادماه 1401 دکتر مهدی طالبی مدیر عامل شرکت پاستوریزه ی شیر پگاه خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود ؛  افزود: بر اساس بررسی های کارشناسی انجام شده از سوی شرکت صنایع شیر ایران ، پنیر تولید شرکت پگاه خوزستان از نظر کیفیت نه تنها در میان دیگر شرکت های زیر مجموعه صنایع شیر ایران بلکه در میان شرکت های رقیب نیز برتر شناخته شده و به عنوان یک برند ملی انتخاب شد.

 

وی اظهار داشت: کسب این جایگاه از سوی پگاه خوزستان نشان دهنده دانش و تخصص بالای پرسنل پگاه خوزستان در زمینه تولید محصولات لبنی به ویژه پنیر می باشد که باعث شد پنیر تولید شرکت پگاه خوزستان  به عنوان یک نوع پنیر درجه یک در کشور شناخته شده و انتخاب شود.

 افزایش 22 درصدی از نظر تناژ تولید در پگاه خوزستان

 مدیر عامل پگاه خوزستان در ادامه این نشست خبری به افزایش 22 درصدی در تناژ تولیدی این شرکت طی سه ماهه نخست امسال نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش کارکنان مجموعه پگاه خوزستان کیفیت محصولات لبنی این شرکت روز به روز در حال افزایش بوده که افزایش تناژ تولید گواه این مطلب است.

 

وی به افزایش تولید آبمیوه در این شرکت اشاره کرد و گفت: در حالی سال گذشته خط تولید آبمیوه تنها با یک طعم انگور در پگاه خوزستان راه اندازی شد که امسال شاهد راه اندازی خط تولید با چندین طعم آبمیوه با طعم های هلو ، استوایی ، کلاسیک و لیموناد در این شرکت هستیم. .

 وی همچنین با بیان اینکه آبمیوه تولید پگاه خوزستان نیز دارای برند ملی است گفت: چندین محصول تولید پگاه خوزستان از جمله پنیرهای 800 و 100 گرمی ، آبمیوه و نیز شیر گاومیش تولید پگاه خوزستان به عنوان برند ملی انتخاب شده اند.

 مدیر عامل پگاه خوزستان در ادامه به افزایش تولید پنیر در این شرکت از 180 تن در سال گذشته به 280 تن اشاره کرد و گفت: تولید پنیر در پگاه خوزستان از 280 تن در ماه نیز فراتر رفته است که بیانگر مشتری پسند بودن این نوع محصول در بازار کشور و استان خوزستان است..

 خروج پگاه خوزستان از زیان

 مدیر عامل پگاه خوزستان با تشریح عملکرد مالی این شرکت طی سه ماهه نخست امسال گفت: این شرکت بعد از ۷ سال با خروج از زیادن  دهی  اینک به سود دهی رسیده است .

 

 وی گفت: پگاه خوزستان که در سه ماهه نخست سال گذشته رقمی معادل 4 میلیاردو 700 میلیون تومان زیان داشت در سه ماهه نخست امسال به سوددهی معادل 5 میلیاردو 200 میلیون تومان رسید که افتخاری برای کارکنان این مجموعه است.

 

وی میزان افزایش از نظر حجم کل فروش در پگاه خوزستان را طی سه ماهه نخست سال 1401 معادل 44  درصد اعلام کرد و گفت: در این مدت همچنین میزان فروش ناخالص پگاه خوزستان 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته ضمن اینکه در زمینه صادرات محصولات به سایر کشورها نیز طی سه ماه اول امسال 48 درصد رشد داشته است.

 رکورد زنی پگاه خوزستان در تولید محصولات لبنی

 مدیر عامل پگاه خوزستان همچنین رقم تولید انواع محصولات لبنی طی سه ماهه نخست امسال  در این شرکت را هفت هزار و 744 تن عنوان کرد و گفت: دست یابی به این میزان تولید باعث افزایش سوددهی شرکت و افزایش حاشیه سود در پگاه خوزستان شده است.

 

وی افزایش 198درصدی در تولید خامه طی سه ماهه نخست سال 1401 را افتخاری دیگر برای کارکنان این مجموعه دانست و گفت: تولید آبمیوه در پگاه خوزستان از 762 تن در سال گذشته به یک هزار و 108 تن افزایش یافته است.که رشدی معادل 45 درصد را نشان می دهد.

 تحقق 85 درصدی بودجه در پگاه خوزستان

 مدیر عامل پگاه خوزستان همچنین به تحقق 85 درصدی بودجه امسال در شرکت پگاه  اشاره کرد و گفت: میزان فروش محصولات در پگاه خوزستان در این مدت از رقم 70 میلیارد تومان نیز فراتر رفته است .

 تولید مبدل های  uht شیر در پگاه خوزستان

وی در این نشست  به موفقیت پگاه خوزستان در زمینه تولید مبدل های  uht در خط استریل در این شرکت اشاره کرد و گفت: این موفقیت که حاصل تلاش مجموعه کارکنان این شرکت است بیش از یک میلیارد تومان برای پگاه خوزستان صرفه جویی داشته ضمن اینکه در زمینه فعالیت های دانش بنیان نیز یک موفقیت بشمار می رود.

 مدیر عامل پگاه خوزستان گفت: این موفقیت برای نخستین بار در شرکت صنایع شیر ایران نصیب پگاه خوزستان شد .

 وی در خاتمه با اشاره به اورهال خط تولید پگاه خوزستان گفت: علاوه بر شتاب بخشی روند تولید همراه با افزایش کیفیت محصولات لبنی در پگاه خوزستان طی امسال ، عملیات بازسازی زیر ساخت های این شرکت نیز به دست کارشناسان و مهندسان این شرکت در حال انجام است .

 

پگاه خوزستان به عنوان بزرگترین تولید کننده ی محصولات لبنی در جنوب غرب کشور هم اکنون بیش از 70 نوع محصول روانه ی بازار مصرف می کند .

این شرکت همچنین در زمینه ی صادرات محصولات لبنی به کشورهای همسایه و حاشیه ی خلیج فارس نیز به موقعیت های قابل توجهی دست یافته به طوری که برند پگاه خوزستان در کشور عراق و سایر کشورهای همسایه به عنوان یک برند با کیفیت و استاندارد نورد توجه قرار گرفته است .

 

دکتر طالبی از حمایت های « علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیرپگاه ایران ، دکتر عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره صنایع شیرپگاه ایران ،  و معاونین و مدیران صنایع شیر و همچنین حمایت ها  و کمک های دکتر محمد کعب عمیر نماینده ی شهرستان های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار ، سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) و انتظامی شهرستان شوش و..... » در روند رو به رشد و توسعه ی شرکت شیر پگاه خوزستان تقدیر و تشکر کردند .

مدیر عامل شرکت شیر پگاه استان خوزستان در پایان با اهداء « پکیچ تولیدات شرکت ـ لوح تقدیر و کارت هدیه» از اصحاب رسانه ی دعوت شده به مناسبت روز خبرنگار تجلیل نمود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست