04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۱۹4854

فرمانده ی حوزه ی مقاومت شهید دانش از پیشکسوت رسانه ی شوش تجلیل نمود

میلاد جلالی ـ خبرنگار افتخاری شوش نیوز

فرمانده ی حوزه ی مقاومت شهید دانش و هیئت همراه با حضور در منزل شخصی عباس کرم الهی از « پیشکسوت رسانه و مطبوعات » شهرستان شوش به مناسبت روز خبرنگار تجلیل نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 22 چهارشنبه 19 مردادماه 1401 برادر پاسدار سمیر حیدری آل کثیر فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش ،حجت الاسلام سید محمدفاضلی مسئول فرهنگی حوزه ، جانشین پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) و....  با حضور در منزل شخصی عباس کرم الهی به مناسبت روز خبرنگار از این خبرنگار تلاشگر تجلیل نمود .

 

فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش در ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سید ساجدین حضرت زین العابدین(ع) به فرازی از خصوصیات عباس کرم الهی اشاره کرد و گفت : کار خبرنگار، انعکاس رخدادهایی است که قابلیت تبدیل شدن به خبر و اطلاع رسانی به جامعه دارد. حرفه ی خبرنگاری، با خبر سروکار دارد و خبرنگار آن را به شیوه های گوناگون به مخاطبان خود می رساند. لازمه ی خبرنگار خلاق بودن، «داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت» است تا در کنار آن با «سرعت، دقت و صحت» به عنوان سه اصل مهم کار خبری بتواند موفق عمل کند و عباس کرم الهی با بیش از سه دهه فعالیت در این حرفه که عنوان پیشکسوتی رسانه و مطبوعات شهرستان شوش را با خود یدک می کشد ، یک خبرنگار خلاق و خستگی ناپذیر است که این فاکتورها را دارد .

 

وی افزود : همانطور که پیامبران ما از طریق وحی توانستند جامعه را از جریان تاریکی و گمراهی مطلع سازند، خبرنگاران متعهد نیز با صدا و تصویر خبری و قلم و کاغذشان مردم جامعه را از پیرامونشان آگاه می کنند. اینکه چه رویدادهایی دور و برِ آنها رخ می دهد و آن رویدادها را می توان از رسانه های مختلف الکترونیکی، مکتوب و تصویری نشان دهند. به قول استادان و پیشکسوتان فن خبرنگاری، تجربه، دانش و شمّ خبری مهم ترین ملزومات یک خبرنگار است که با فراگیری آنها می تواند سری در سرها در بیاورد.

 

برادر پاسدار سمیر حیدری آل کثیر در پایان اظهار داشت : جامعه ی ایران از صد سال پیش نام هایی نظیر «ملک المتکلمین، میرزاجهانگیر خان صور اسرافیل، ملک الشعرای بهار و سیدحسین فاطمی» را در عرصه ی روزنامه نگاری به خود دیده است، با ورود رادیو و تلویزیون به ایران، به ویژه در دوران دفاع مقدس شاهد چهره های خبرنگاران نامدار و پرتلاشی همچون شهیدان « غلامرضا رهبر(مبدع خبرنگاری جنگ)، محمود صارمی (چهره ماندگار عرصه ی اطلاع رسانی) ، محسن خزائی(خبرنگار مدافع حرم) ، سیدحمیدرضا حسینی (شهید منا) و ...» بوده ایم که با مجاهدت ها و از جان گذشتگی در عرصه خبر فعالیت می  کردند. اکنون نیز خبرنگاران با اطلاع رسانی درست و به موقع، گاهی در تغییر یک تصمیم یا افشای ماهیت یک جریان سیاسی یا اقتصادی به سود «مردم  ، جامعه و منافع ملی» ، راه اسلاف خود را ادامه می دهندو در شهرستان شوش برادر بسیجی ، ولایی و انقلابی «عباس کرم الهی» یکی از این خبرنگاران موفق به شمار می آید .

 

در پایان با اهدا کارت هدیه و تمثال سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از طرف پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) حوزه ی مقاومت شهید دانش از عباس کرم الهی تجلیل شد .

 

شایان ذکر است 17مردادماه به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به دست مزدوران طالبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست