کد خبر: ۹۴۰۷۱۳1247

کارگاه های آموزش «روزنامه نگاری» و «خبرنگاری» پائیزه در شوش برگزار می شود

رضا ذاکری ـ خبرنگار شوش نیوز

رئیس و مدیر عامل هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش  از برگزاری کارگاه های سیزدهمین دوره ی  «کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری» و چهارمین دوره ی  «کارگاه آموزش تکمیلی روزنامه نگاری » در فصل پائیز  خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ؛ عباس کرم الهی در گفت و گویی اظهار کرد: کمیته ی آموزش انجمن روزنامه نگاران با هماهنگی و نظارت مستقیم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، به منظور استقبال علاوقه مندان به حرفه ی روزنامه نگاری و خبرنگاری ، کارگاه های «آموزش مقدماتی خبرنگاری» و « آموزش تکمیلی روزنامه نگاری »  را برگزار نماید.

 

به گفته ی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش ؛ مدارک مورد نیاز هر دوره به تفکیک جهت شرکت در این دوره ها به شرح زیر اعلام می شود :

 

دوره ی مقدماتی خبرنگاری :

 

1 ـ برای شاغلین و مسئولین روابط عمومی های « ادارات ، نهادها و شرکت های صنعتی » که هزینه ی شهریه  توسط مدیر و رئیس دستگاه مذکور پرداخت می شود ، ارائه ی معرفی نامه ی رسمی و معتبر الزامی است .

 

2 ـ واریز مبلغ 300/000 هزار ریال به شماره حساب جاری  « 1074552087» نزد بانک  تجارت ـ شعبه ی دعبل خزایی شوش به نام انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش و اراوه ی اصل فیش به انجمن روزنامه نگاران

 

3 ـ تصویر تمامی صفحات شناسنامه

 

4 ـ تصویر پشت و روی کارت ملی

 

5 ـ تصویر آخرین مدرک تحصیلی و  یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان

 

6 ـ دو/2 قطعه عکس 4*3 زنگی (تمام رخ و زمینه سفید )

 

7ـ یک عدد پوشه ی سبزرنگ

 

8 ـ  تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم  برای افراد ذکور

 

دوره ی تکمیلی روزنامه نگاری :

 

تمام موارد اشاره شده در کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری در همین  کارگاه مورد نیاز می باشد با این تفاوت که شهریه ی این کلاس 400/000 ریال  است .

 

توضیح :

 

فرزندان شهداء و خانواده های تحت پوشش کمیته ی امام خمینی(ره) و بهزیستی در صورت ارائه ی معرفی نامه از دستگاه های مربوطه ، شهریه ی آنها نیم بهاء می باشد .

 

کرم الهی در ادامه با بیان این که هر فرد فقط در یکی از دوره های مذکور می تواند شرکت کند، تأکید کرد: اشخاصی که قصد ثبت نام در کارگاه آموزش تکمیلی روزنامه نگاران را داشته باشند می بایست دوره ی مقدماتی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند و تصویر گواهینامه ی خود را که ممهور به مهر برابر است است به هنگام ثبت نام ارائه نمایند .

 

مسئول کمیته ی آموزش انجمن روزنامه نگاران در ادامه اظهار داشت :  ثبت نام این دوره ها از روز «چهارشنبه 15 مهر ماه 1394» در دو/2 محل « اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش » و « دفتر انجمن روزنامه نگاران ، واقع در تالار نیایش » آغاز می شود و تا روز چهارشنبه 6 آبان 1394 به مدت «22» روز » ادامه دارد و برگزاری کارگاه تئوری و عملی از روز شنبه 15 آبان در دفتر انجمن روزنامه نگاران آغاز می گردد و پس از برگزاری 15 جلسه ی دو ساعته یعنی سه شنبه 23 آذر 1393 ( به استثنای روزهای تعطیل و یک روز در میان برای هر دوره» به پایان می رسد و در نهایت ده/10  استراحت برای مطالعه ی جزوه روز جمعه4 دیماه 1394 آزمون برگزار می شود و در صورت قبولی افراد در هر دوره، گواهی نامه معتبر برای آنها صادر و اهداء می شود .

 

وی در پایان تصریح نمود : روزهای زوج برای برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی روزنامه نگاری و روزهای فرد جهت برگزاری کارگاه آموزش تکمیلی روزنامه نگاران در نظر گرفته شده و ساعات برگزاری  کلاس ها از ساعت 17 الی 19 در نظر گرفته شده است و جدول برنامه ی کلاس ها روز اول دوره به ثبت نام شدگان  تحویل داده خواهد شد .


کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست