04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۱۹4853

با حضور اعضای پایگاه های مساجد و محلات ، طرح «هر مسجد یک خبرنگار و یک عکاس» در شهرستان شوش برگزار می شود

مدیرکانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) از برگزاری طرح «هر مسجد یک خبرنگار و یک عکاس» در شهرستان شوش خبر داد و گفت: این طرح باهدف بهره گیری از ظرفیت های موجود در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات  برای ارتقای اطلاع رسانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش ، عباس کرم الهی مدیر این کانون پس از دیدار روز چهارشنبه 19 مرادماه1401 با سرهنگ دوم پاسدار سیدعطاءالله موسوی و سروان پاسدار عباس احسانی فر جانشین فرمانده ی این ناحیه از برگزاری دوره ی سه روزه ی آموزشی با محوریت آموزش « خبرنگاری ـ عکاسی و سواد رسانه ای » به صورت متمرکز با همکاری بسیج مساجد و محلات و روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه شوش دانیال(ع)خبرداد .

وی افزود : این طرح در سراسر کشور برگزار می شود و برای هر شهرستان در سه محور سهمیه ای در نظر گرفته شده که توسط مربیان بومی در هر شهرستان برگزار می شود .

مدیرکانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) در تکمیل سخنان خود یادآور شد : دوره آموزش خبرنگاری شامل یرفصل های « خبرنویسی به مدت 2 ساعت ـ اخلاق در رسانه به مدت 2 ساعت ـ گزارش نویسی به مدت 2 ساعت ـ آئین نگارش خبر به مدت 6 ساعت ـ سوژه یابی به مدت 2 ساعت و حقوق در رسانه به مدت 4 ساعت » می باشد .


وی افزود : همچنین دوره ی سواد رسانه ای شامل سرفصل های « آشنایی با سواد رسانه و مفاهیم آن به مدت 4 ساعت ـ رسانه ی انقلابی به مدت 2 ساعت ـ نقش رسانه در عملیاتی کردن جهاد تبیین به مدت 2 ساعت ـ مبانی رسانه به مدت 2 ساعت و خانواده و امنیت سایبری به مدت 2 ساعت » در نظر گرفته شده ضمن اینکه در بخش عکس خبری نیز 2 سعت آموزش در نظر گرفته شده است .

مدیرکانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش در پایان خاطر نشان نمود : از مسئول بسیج مساجد و محلات انتظار داریم که از فرمانده هان پایگاه های مقومت بسیج مساجد در سطح شهرستان شوش بخواهند تا هر پایگاه حداقل دو نفر را برای حضور در این دوره به کانون بسیج رسانه طی یک نامه رسمی معرفی کنند .

شایان ذکر است روز ، ساعات و مکان برگزاری این دوره متعاقبا از طریق مسئول بسیج مساجد و محلات به پایگاه های مقاومت مساجد اعلام خواهد شد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست