03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۳۰1454

کلنگ دو رختکن مجموعه ورزشی کوی ابوذر غفاری به زمین زده شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 30 دیماه 1394 در آخرین روز از ماه اول زمستان ، طی مراسمی با حضور علیمحمد خردمند رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش کلنگ احداث دو رختکن در مجموعه ورزشی کوی ابوذر غفاری به زمین زده شد .

 

 

 

 

کرمیان مسئول این ورزشگاه در گفت و گو با شوش نیوز خاطر نشان نمود : در این پروژه قرار است علاوه بر دو رختکن برای استراحت تیم هایی که در این مجموعه فعالیت دارند ، قرار است دو باب حمام ، سرویس بهداشتی ، نماز خانه و همچنین جایگاه محل استراحت ذخیره ها در کنار میدان حداکثر تا چهار ماه آینده به بهره برداری برسد .

 

وی در ادامه به منبع تأمین اعتبارات این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت : اداره ی ورزش و جوانان ، هیئت فوتبال شهرستان ، خیرین و اهالی ورزش دوست و همچنین درآمدی که از اجاره دادن زمین به تیم ها به دست می آید اعتبارات مورد نیاز جمع آوری شد که جا دارد از رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان و علیمحمد خردمند رئیس هیئت فوتبال  قدردانی ویژه ی خود را به عمل آورم .


 

کرمیان علاوه بر این که از طرف اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش به عنوان مسئول مجموعه ورزشی کوی ابوذر منصوب شده است ، مدیرعامل باشگاه ورزشی استیل آذین نیز است که قرار است در دو هفته ی آینده تیم نوجوانان این باشگاه در مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور که در استان بوشهر برگزار می شود حضوریابد ؛ لذا به همین منظور در خصوص تأمین اعتبارات مورد نیاز برای « برای پرداخت ورودی ، ایاب و ذهاب ، خرید لباس ، امکانات تمرین و آموزش بازیکنان ، مواد غذایی و .... » تصریح نمود : جا دارد تقدیر ویژه ای از خانواده ی نظام مافی که تنها بیمارستان شهرستان شوش را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای شهروندان شوش احداث نمود داشته باشم ، چون این خانواده که آقای نیک اندیش ، رابط آنها با ما می باشد تاکنون 80 درصد هزینه های تیم نوجوانان را پرداخت کرده و از این به بعد هم در کنار ما است و من از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که مردمی ترین رسانه ی شهرستان شوش است انتظار دارم این بخش از سخنان مرا پوشش خبری دهد چون اگر این خانواده نبود بی شک ما تاکنون از حضور در مسابقات انصراف داده بودیم .


 

مدیرعامل باشگاه استیل آذین شهرستان شوش ضمن تشکر از اداره ی ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان شوش بیان نمود : مگر یک اداره و یک هیئت برای پیشرفت ورزش چه باید بکند که هدایت خواه و خردمند انجام نداده اند ؟ در اختیار گذاشتن رایگان زمین چمن به تیم پرسپولیس که در لیگ برتر استان خوزستان حضور دارد یا پیگیری های شبانه روزی برای حضور تیم های نوجوانان و جوانان « توحید ، شمشیر و استیل آذین » در مسابقات کشوری و اخیراً هم با دعوت از داریوش یزدی پیشکسوت فوتبال خوزستان به عنوان مدرس آموزش مربیگری جهت برگزاری کلاس آموزش مربیگری به منظور بالا بردن علم فوتبال مربیان شوش در این وضعیت اقتصادی کار بزرگ و قابل توجهی نیست ؟ واگر  توان پرداخت ورودی ها را ندارد که تیم ها کمتر مشکلات مالی را احساس کنند در واقع پولی را در حساب ندارد و نیمه کاره ماندن پروژه هایی نظیر « ساختمان اداری ، پیست دور چمن شماره ی یک و ... » دلیل بر این ادعاست .


 

کرمیان در پایان انتظار خود از خبرنگاران را مطرح کرد و در این خصوص گفت : بر هیچ کس پوشیده نیست که اگر ما در ورزش پایه موفق باشیم پشتوانه ی مفیدی برای بزرگسالان خواهیم داشت و من از خبرنگاران شهرستان شوش انتظار دارم که همان گونه که در کنار بزرگسالان حضور دارند در کنار تیم های نوجوانان و جوانان نیز حضور یابند و البته نباید پا روی وجدان گذاشت و حضور مستمر خبرنگاران شوش نیوز را نادیده گرفت که کامل ، دقیق و بدون جانبداری در همان روز اخبار را منعکس می کند و البته هر چند خبرنگار سایر نشریات به عینه مشاهده نمی شود ، اما جا دارد از پوشش خبری « شوش 24 ، نسیم شوش و وبلاگ پیمان قدردانی شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست