04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۲۰۲4697

آماده باش اهالی کشتی خوزستان برای میزبانی مسابقات بین المللی جام تختی در اهواز

به قلم ـ مهدی ابوس

مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از روز چهارشنبه ی هفته جاری درسالن سازمان آب و برق استان خوزستان به میزبانی اهواز آغاز می گردد .

به گزارش شوش نیوز ؛ مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از روز چهارشنبه4 اسفندماه 1400 به میزبانی هیئت کشتی و اداره ی کل تربیت بدنی استان خوزستان در سالن ورزشی سازمان آب و برق خوزستان برگزار می شود .

هیئت کشتی  و اداره ی کل تربیت بدنی استان خوزستان ؛ برای میزبانی شایسته از این مسابقات ،هم دل و همگام وهمراه در تلاش هستند  و از صبح امروز دوشنبه 2 اسفندماه 1400 با پایان دادن به جلسات ستادی این مسابقات عملا، بسیج خود را برای آماده شدن سالن محل برگزاری مسابقات را آغاز کردند .

 دکتر حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان که نظارت دقیق وتدبیری بر کلیه امور دارند  در حاشیه بازید از سالن محل برگزاری مسابقات طی گفتگویی اعلام کرد: « خوشبختانه همه چیز برای برگزاری ایده آل  این مسابقات مهیا گردیده  و از فردا سه شنبه 3 اسفندماه1400 ، منتظر ورود تیم های شرکت کننده به  سرزمین طلای سرخ شهادت ، خوزستان و شهر اهواز خواهیم بود . ان شاالله  چهارشنبه 4 اسفندماه ، مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی آغاز وجمعه پایان این رقابت ها می باشد .»

 

متولی ورزش خوزستان افزود : متأسفانه بدلیل وضعیت کرونایی پیش آمده حضور تماشاگران و علاقمندان به کشتی به سالن محل مسابقات ممنوع اعلام شده است ونبود تماشاگران مطمئنا تاثیر گذار است اما انشالله فرزندان خوزستان و ایران اسلامی ،  شایستگی و موفقیت های خود را از صفحه  تلویزیون  به  اهالی کشتی  نمایش داده و سرور ورزشی را در میان اهالی ورزش و علی الخصوص دوستداران کشتی خوزستان و ایران اسلامی رقم بزنند .

 

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان هم چنین در پایان این گفتگو افزود ، دراین مسابقات ضمن اهدا جوایز وپاداش  قابل قبولی به نفرات برتر  ، قرار است از پیشکسوتان کشتی هم  تقدیر بعمل آید .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست