05152024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۲۰۹5087

روز شورها را گرامی می داریم و اعضای بسیج خواهران کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی سپاه شوش دانیال(ع ) را اربرای حضور در نشست بصرتی تحت عنوان « روز ملی خلیج همیشه فارس » روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16 دعوت می کنیم .

ر تقویم رسمی کشور ما (ایران) روز نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها یاد شده است. شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است.

انقلاب اسلامی ایران نیز که بر مبنای آموزه های اسلامی  در چارچوب هدف سلبی خود با استبداد و خودرایی فرمانروایان به مبارزه برخاست و تحقق مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشتشان را به عنوان یک هدف ایجابی برگزید. اصل ارزشمند شورا را مورد توجه جدی قرار داد و قانون اساسی هنگامی که در بیان اصول کلی حاکم بر نظام جمهوری اسلامی در اصل ششم شیوه اداره امور کشور را بر آراء عمومی مبتنی کرد و روش آن را انتخابات قرارداد، به موازات اشاره به انتخاب رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از انتخاب اعضای شوراهای اسلامی نیز به عنوان ابزاری برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی یاد کرده است.این روز بر کلیه ی اعضای شورای اسلامی شهر و روست را گرامی می دار

اما 10اردیبهشت 1403 روز ملی همیشه فرس است که در این راستا از کلیه ی خواهران بسیجی عضو کانون بسیج رسانه دعوت به عمل آمده و روز چهارشنبه 12 اردیبهشت همزمان سالروز شمهادت استاد مرتضی مطهری ـ روز معلم و روز کارگر نشستی در همین ساعت با برادران بسیجی عضو کانون بسیج هنرمندان برگزار می شود ان شاءالله که فراموش نشود .


 واهران ـ روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه1403 ساعت 16

 رادران ـ روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 ـ ساعت 16

شایان ذکر است ذر این راستا اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی و کانون های بسیج هنرمندان و بسیج ورزشکاران همکاری دارند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست