04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۱۱۵5061

بیانیه دعوت به راهپیمایی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) به مناسبت روز جهانی قدس

کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از اقشار مختلف مؤمن و همیشه در صحنه ی شهرستان شوش ، به ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس روز اسلام است»ـ امام خمینی(ره)

روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.

امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ در آخرین جمعه ماه رمضان در پیامی ضمن گوشزد کردن خطر اسرائیل غاصب به جهانیان و با نامگذاری «روز قدس» از همه مسلمانان ایران و جهان خواست در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند. به طوری که هر ساله‌ شاهد حضور و استقبال‌ فراوان‌ و گسترده ملت ایران و‌ مسلمانان‌ در این مراسم هستیم‌.

امسال‌ جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و‌ کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.


جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای اسرائیل علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای مختلف جهان، شاهد صحنه‌‌های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت های آزاده جهان، علیه جنایت های رژیم صهیونیستی خواهیم  بود.

اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش ؛ شامل « نشریه صدای کرخه ـ نشریه صدای شوش ـ پایگاه خبری شوش 24 ـ پایگاه خبری نسیم شوش ـ پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ـ پایگاه خبری جریده ـ پایگاه خبری شوش نا ـ پایگاه خبری دانیال نیوز ـ پایگاه خبری ایران اُنا ـ پایگاه خبری حُرنیوز ـ پایگاه خبری شوش پلاس ـ پایگاه خبری خبر شوش و.... » بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود به روح شهدای جبهه مقاومت،  به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ با اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین، از آحاد مختلف مردم، به خصوص از اصاحاب رسانه و مطبوعات عوت می‌نماید که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وعده یما ـ روز جمعه 17 فروردین ماه 1403 ساعت 11 صبح ـ میدان معلم شهرستان شوش

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست