04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۱۰۲5052

مردم شوش در سالروز عملیات غرور آفرین حماسه آفریدند

عکس ـ دانیال کیهانی

تنظیم گزارش ـ عباس کرم الهی

اقشار مردم ولایتمدار شوش که در کنار آنها مسئولین حضور داشتند در کنار راهیان نور سالروز عمایات ظفرمند فتح المبین دز شوش را گرامی دلشتند .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 9 صبح زوز پنجشنبه 2 فرورذین ماه 1403 با حضور سرهنگ پاسدار سید عطاءالله موسوی فرمانده ی  سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) شوش گفت : مردم شوش در عرصه های مختلف حماسه آفریدند، میزبانی از زائران اربعین حسینی، برگزاری تعزیه هزاران نفری، حضور دشمن شکن در انتخابات ۱۱ اسفند بخشی از این حماسه ها هستند.

وی افزود  ؛ضمن تبریک تقارن حلول ماه رمضان و بهار طبیعت و نیز تسلیت وفات بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه(سلام الله علیها) اظهار داشت: امروز دوم فروردین مصادف با سالروز عملیات بزرگ و غرور آفرین فتح المبین است.

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) یاد آور شد : عملیات عظیمی که در فروردین ۱۳۶۱ با پیروزی قاطع به اهداف خود رسید، این عملیات را می توان پلی میان عملیات ثامن الائمه که به شکست حصر آبادان انجامید و عملیات بزرگ بیت المقدس که آزادسازی خرمشهر را در پی داشت، دانست.

سرهنگ موسوی با اشاره به این گزاره که عملیات فتح المبین به رزمندگان اسلام باور پیروزی داد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در توصیف این عملیات می فرماید: وقتی که فتح المبین اتفاق افتاد، در چند روز یک پیروزی بزرگ در آن صحنه  به آن عظمت به دست نیروهای همین ملت، نیروهای مسلح  همین کشور و وفاداران صمیمی انقلاب پدید آمد و ارکان تفکر استکبار جهان متزلزل شد.

وی در ادامه گفت:  خداوند متعال را شاکرم برای نعمت خدمتگزاری به مردم خطه ی فتح المبین،مردم بزرگ شهر پیامبر خدا حضرت دانیال علیه السلام ، مردمی که در سال ۱۴۰۲ حماسه آفریدند.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی عنوان کرد:میزبانی عاشقانه از زائران اربعین حسینی، تعزیه های هزاران نفری و عرض ارادت به پیشگاه اهل بیت (ع) در دهه محرم، حضور حماسی در راه پیمایی ۲۲ بهمن، حضور باشکوه ،دشمن شکن و  لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در انتخابات ۱۱ اسفند و میزبانی از راهیان نور بخشی از کارهای بزرگی است که با همدلی مردم و مسئولین به خوبی انجام شد.

فرمانده سپاه شوش خاطر نشان کرد: شوش شهر مواکب حسینی و یادمان های دفاع مقدس است و ما این دو را مایه افتخار و مباهات خود می دانیم.

از دیگر بنامه های این آئین می تواند به اجرای « سرود برای شهدا توسط گروه مارش سپاه ولیعصر (عج)  دزفول « اشاره کرد .

شایان ذکر است « مسئواین شهرستان شوش شامل « فرملنذه ی سپاه نلحیه ی شوش دانیال(ع) ـ قذماندار شوش ـ بخشداران بخس مرکزی و فتح المبین و معاونین » حضور ذلشتند

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست