05052024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۰۱۵4109

پیام های کوتاه آموزشی با موضوع شناخت پیامدهای اجتماعی پولشویی

هموطن گرامی ؛

ایفای نقش در مبارزه با پولشویی به عنوان ابزاری موثر و کارآمد در راستای نا امن ساختن فضا برای شبکه های فساد و فحشا ، وظیفه ای همگانی است که رفتار ما در قبال این وظیفه ، سرنوشت فرزندانمان را رقم خواهد زد .

آیا پی دانید ؟

بر اساس قانون افرادی که با پولشویان در مراحل مختلف همکاری می کنند ، علاوه  بر تحملِ مجازات پولشویی ، به عنوان معاونت در جرمی که منشأ پولشویی بوده است نیز مجازات خواهند شد .

هموطن گرامی ؛

همکاری با پلیس از طریق ارائه ی گزارش فعالیت های اقتصادی و درآمدهای مشکوک ، پیش از آن چه تصور شود ، در کشف پولشویی و سایر جرائم مرتبط با آن مؤثر است .

آیا می دانید ؟

جرائمی نظیر  پولشویی در شکل گیری اقتصاد ناسالم و پیامدهای ناگوارِ آن به ویژه در زمینه ی گسترش سایر جرائم و انحرافات اجتماعی ، نقش اساسی دارد .

هموطن عزیز :

بسیاری از قوانین و ضوابط سختگیرانه در انتقال پول و معاملات بانکی ، با هدف پیشگیری ، کشف و مبارزه با جرائمی وضع شده اند که انگیزه ی  مجرمان برای مخفی نمودن این جرائم و بهره بردن از درآمدهای غیر قانونی آن ، زمینه ساز جرم «پولشویی» می گردد .

آیا می دانید ؟

بسیاری از کسب و کارهای به ظاهر قانونی ، پوششی است برای پنهان نگاه داشتن سودهای حرام منگفتی که افراد تبهکار به واسطه ی فعالیت های غیرقانونی و مجرمانه از آن بهره می برند .


آیا می دانید ؟

ارائه ی هرگونه خدمات یا فروش کالا با علم و آگاهی از منشأ غیرقانونی پول های دریافتی ، در جرم پولشویی و عامل گسترش جرائم منشائی است که پولشویی با هدف مخفی نمودن آن صورت می گیرد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست