04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۱۳۱3999

حضور جامعه ی ورزش خوزستان در مراسم اهدای خون

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر(عج)، ساعت 10 صبح روز یکشنبه 31 فروردین ماه 1399 جامعه ی ورزش خوزستان در طرح خداپسندانه با حضور در سالن هیئت ورزش های همگانی واقع در ورزشگاه جهان پهلوان تختی اهواز به نیازمندان خون اهدا کردند .

به گزارش شوش نیوز ؛ رضا باقری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر(عج) در این خصوص گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پی آن کاهش ذخایر بانک خون کشور و نیاز فوری بعضی از بیماران به خون تصمیم گرفتیم فراخوانی را در سطح استان داشته باشیم تا ورزشکاران داوطلب بسیجی در این کار خیرخواهانه شرکت کنند  .

وی افزود : درنتیجه با هماهنگی‌هایی که با سازمان انتقال خون اهواز انجام دادیم و توافقی که با این سازمان انجام شد یک تیم با امکانات کامل از این سازمان در مجموعه ورزشگاه تختی مستقر شد که خدا را شکر با استقبال خوب جامعه ورزش و رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری، تقسیم ماسک و دستکش بین متقاضیان و ضد عفونی کردن سالن ورزشی، مراحل خون گیری به بهترین شکل انجام گرفت.


رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در پایان اظهار نمود . :  مطمئنا ورزشکارانی که امروز در این کار خیر شرکت نمودند نشان دادند که علاوه بر قهرمان بودن، شایستگی پهلوانی نیز دارند و جا دارد از مدیر و اعضای اصلی کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش که در مواقع نیاز حضور می یابند قدردانی نمایم .


 

در عکس های زیر « حاج رضا محمودخانی کدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ، علیرضا جوکار ـ سید حسن احمدی ـ امین قاسمی و عادل سرخی نژاد »را می بینید که در انتقال میزهای استقرار تیم پزشکی سازمان انتقال خون خوزستان می باشند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست