04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۱۰۱۳5003

داشتید دفه ی بعدی چه ت0راس به دل راه داریذ؟

به قلم ـ عباس کرم الهی

تلنگری به گذشته باشته بلاشیم , زمانی که پیادو رویی اربعیین حسینی به یک میلیون می رسید؛ ؛ پیش خودتوان فکر می کردید این یک میلیون بالاتر نخواهد رفت اما در یک چشم به هم زدن این یک میلیون به 20 میلیون رسید و دیدید که از کنترل شما خارج شده و به یک سیل خروشال تبدیل شده و با بنای موکب و نفاق بین برادران ایراتی و عراقی هم نمی توانید این  همبستگی را از هم  متلاشی کرده و متفرق نمائید .

 

 

سئوال من اینجاست که چطور تالکنون جرأت کرده اید مسئولین این ترور و این بمبگذاری را بر عهده نگرفته اید  و سر بازان گمنام امام زمان(عج) را جریح دار کره که زودتر از همیشه دست شما را رو کند .

 

به هر حال از بین گروهک های« موسات ـ داعشی و منافقین داخلی »و یا به صورت مستقیم «آمریک و اسرائیل » مشخص می شود که کدام یک به خود جرأت داده در چهارمین سالروز شهادت سردار دلها شماری از هموطنان ما را به خاک و خود کشیدند .

 

چهار سال دیگر می خواهید چکار کنید که این مراسم همانند راهپیمایی اربعین حسینی شلوغ تر می شود و جمع کردن آن دیگرکار اربابان شما هم نیست  چون مکتب حاج قاسم دیگر در « روح ـ جسم ـ جان و کالبد » دههی نودی ها نفوذ کرده و با این قسر عجین شده است .

 

دهه ی نودی ها در کنار سربازبان گمنام امام زمان (عج)زمان ؛  منتقم خون حاج قاتسم سلیمانی هستند . پس تا زود است از سوراخ موش درآئید قبل از اینکه از سوراخ بیرونتان کشند .


 

فردا بنا به تشخیص دولت جمهوری اسلامی ایران در سراسرایران اسلامی اعزای عمومیاعلام شده در این فرصت خود را معرفی کنید قبل از اینکه اربابان شم با انواع موشک های سپاه یا ارتش به خاک و خون کشیده شود .  

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست