05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۰۹۰۹4975

محرومیت زدایی در رمستاهای محروم شهرستان کرخه برگزار شد

با حضور معاون هماهنگ کننده ی قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) استان حوزستان , جمعی از فرماندهان سپاه نواحی شوش و کرخه و سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان و فرماندار شهرستان کرخه محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان کرخه در قالب « رزمایش جهادگران فاطمی3»بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز و به نقل از معاونت سازندگی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) ساعت 20:30  روز چهارشنبه 8 آذرماه رزمایش جهادگران فاطمی بسیج سازندگیسپله حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با حضور « سردار فلاحی معاون هماهنگ کننده ی قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع)  استان حوزستان ؛ سرهنگ پاسدار سیدعطاءاببه موسوی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) ـ مهندس محست ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه »  محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان کرخه در قالب « رزمایش جهادگران فاطمی3» آغاز شد .

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) خوزستانگفت :  امروز خدمت به محرومین جنگ با دشمن است و این جهادی با روش دیگر و برای دفاع از حریم محرومین است.

سردار فلاحی معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان تجديد بيعت بسيجيان سپاه حضرت ولی عصر (عج) با فرماندهی معظم كل قوا در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان که امروز در شهرستان کرخه آغاز شد، گفت: امروز خدمت به محرومین جنگ با دشمن است و این جهادی با روش دیگر و برای دفاع از حریم محرومین است.

وی افزود: انتظار می رود از این ظرفیت بسیج به نحو احسن استفاده کرد و پشتیبانی شوند؛ امروز جوانان آمدند تا حماسه ای دیگر در عرصه دیگر انجام دهند؛ ساخت خانه های محرومین و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، حرفه آموزی و توزیع جهیزیه در نهادی به نام بسیج تقویت می شود و باید از این فرصت استفاده گردد و خود را مهیا کرد تا انتظارات رهبر برآورده شود.

سردار فلاحی همچنین گفت: امروز اگر مردم غزه با گروهی به نام حماس ایستادگی می کنند با تاسی از رشادت های شما بسیجیان و پدران شما است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و مکتب، الگو و تفکر ارایه دادند و اکنون آزادگان جهان با تاسی از ایستادگی و پایداری رزمندگان، مقاومت می کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: معمار بسیج بر هیچ چیز افتخار نکرد، به جز بسیجی بودنش؛  تفکر بسیج امروز چشم دشمنان را آزار می دهد و چشم دوستان انقلاب را می نوازد و امروز چفیه بسیجی، نماد و سمبل مقاومت است.

به گفته سردار فلاحی مقاومت فلسطین نیز با همین تفکر ایستادگی کردند، این در حالی است که اسراییل ۷۵ سال بر سر مردم بمب ریخت و مردم فقط با سنگ مقاومت می کردند.

او به جنگ 6 روزه اعراب با اسراییل اشاره کرد و یادآور شد: در مقطعی از زمان تمام کشورهای عربی جمع شدند تا جبهه واحدی علیه اسراییل تشکیل دهند و به صورت غیر مستقیم نیز با اسراییل جنگیدند اما در نهایت، کمتر از یک هفته توانایی مقاومت داشتند و به عقب رانده شدند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) می گوید: در این مدت شکستی که اعراب متوجه شدند غولی از اسراییل ساخت که انگار نمی شود با او جنگید و مقاومت کرد، اما مقاومت با حرکتی یک شبه؛ طوفان الاقصی تمام اقتدار نظامی و عملیاتی اسراییل که طی چند دهه گذشته به وجود آمد را در هم شکست و این نشان دهنده وعده صادق خداوند است که «گروهی کوچک می تواند بر لشکری بزرگ پیروز شود.»


 این مقام نظامی همچنین متذکر شد که برخی می گویند ۲۰ هزار نفر کشته شدند، اما برای هر چیزی باید بهایی پرداخته شود، برای امنیت و عزت و پایداری باید هزینه‌ای پرداخت شود همانطور که ما در ۸ سال دفاع مقدس هزینه دادیم، اما خاک ندادیم.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست