05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۱۰۱۷5005

مطالبات بانوان شهرستان شوش در حوزه های مختلف بررسی و پیگیری می شود

فرماندار شوش با تاکید بر بررسی مطالبات بانوان شهرستان شوش در حوزه های مختلف گفت: این مطالبات با مشارکت بانوان فرهیخته پیگیری و محقق خواهد شد.

به گزارش شوش نیوز و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش؛ مهندس محسن حویزه ساعت 9 صبح روز یکشنبه17 دیماه 1402  در جلسه مشاورین امور بانوان وخانواده شوش با تجلیل از نگاه و رویکرد بانوان این شهرستان در زمینه بررسی مسایل، مشکلات و مطالبات بانوان شهر ستان گفت: مجموعه مدیریت شهرستان و در راس آنها فرمانداری تلاش می کند تا مطالبات بانوان را رسیدگی و نیازهای آنها را در حوزه های مختلف تامین کند.

وی در ادامه با اشاره به نگاه و رویکرد تک بعدی غرب به زنان گفت: اینکه اکنون دشمن حجاب بانوان را هدف گرفته بیانگر این واقعیت است که حجاب بانوان مانعی در دست یابی دشمن به اهداف پلیدش در رابطه با خانواده است.

وی با تشریح ابعاد مختلف شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س)به عنوان الگوی بانوان گفت؛ بانوان  ایران با الگو پذیری از حضرت فاطمه (س) اجازه نخواهند داد نقشه های شوم دشمنان محقق شود.

درپایان از فعالین حوزه زن و خانواده شهرستان توسط فرماندار شوش تجلیل شد.


اضافه می شود،در این جلسه، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار و سرهنگ جاسم لطیفی مسئول بسیج ادارات شهرستان شوش حضور داشتندسرکارخانم فروغ پوراحمدی مشاورفرماندردراموربانوان وخانواده گزارشی ارایه داد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست