05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۱۰۲۱5016

جامعه ی ایثارگری ؛ یک سرمایه اجتماعی بزرگ است

فرمانده حوزه ی  مقاومت بسیج شهید دانش گفت: جامعه ایثارگری ،اعم از خانواده‌های ایثارگران و رزمندگان سرمایه بزرگ اجتماعی هستند.

 

به گزارش شوش نیوز و به نقل از  خبرگزاری بسیج شوش دانیال (ع) ؛  ؛ سروان پاسدار سمیر حیدری   فرمانده حوزه مقاومت بسیج شوش دانیال عليه السلام  در دیدار از خانواده موعید شوهانیان  رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس  اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان، روحیه بخش و وجود آنان را منشاء برکت و رحمت است. سرگرد پاسدار سمیر حیدری آل کثیر فرمانده حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش افزود : احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه ما افتخار می کنیم که خادم ایثارگران و خانواده  شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ما امروزه  بیشتر از هر چیز دیگری، به روحیه جهاد و ایثار و فداکاری نیاز داشته و حفظ شأن و کرامت ایثارگران وظیفه همگان است و ما در قبال رشادت، بزرگواری و فداکاری این عزیزان موظفیم صحبت هایشان و ضمن پیگیر مشکلات و خواسته هایشان، همواره از منزلت ارزشی شان حمایت کنیم.


 

گفتنی است که این برنامه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام رضا از حوزه مقاومت بسیج شهید محمد کاظم دانش شهرستان شوش دانیال علیه السلام صورت گرفت.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست