04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۱۲۲۷5046

عملکرد اداره سوادآموزی در سال ۱۴۰۲ تشریح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رئیس اداره ی سواد آموزی  آموزش و پرورش شهرستان شوش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان شوشی عملکرد این دستگاه را در سال 1402 از طریق شوش نیور نشریح نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ حسین داودی در این خصوص گفت : در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۳۳۵  نفرسوادآموز در  دوره های  سوادآموزی، انتقال و تحکیم  توسط  ۹۵ آموزش دهنده تحت پوشش قرار گرفتند.

ریئس اداره سوادآموزی با بیان اینکه  در سال جاری  ۱۳۳۵ نفر سوادآموز در سه دوره (سوادآموزی ،انتقال و تحکیم )توسط ۹۵ نفر از آموزش دهندگان فعال در  ۳۵۵ کلاس درس تحت پوشش رفتند و در حال آموزش می باشند خبر داد:  از این تعداد ۱۸۹ نفر در دوره های سوادآموزی،  ۴۳۰  نفر در دوره تحکیم  و ۷۱۶ نفر در دوره انتقال  مشغول به آموزش در شهر و روستاها هستند.

در ادامه رئیس اداره سواد آموزی شوش عنوان کرد: با توجه به اینکه  در استان  خوزستان تنها شهرستانی که دارای دو مرکز یادگیری محلی میباشد، شهرستان  شوش است مرکز یادگیری محلی شهدای مدافع حرم و مرکز یادگیری محلی دعبل خزاعی که در این مراکز علاوه بر تدریس، انواع مهارتهای زندگی اجتماعی ،حقوق شهروندی و حرفه  آموزی تدریس و آموزش داده میشوند.


گفتنی است: دوره های سوادآموزی شامل سه دوره سوادآموزی از پایه اول تا سوم، انتقال معادل پایه ششم و دوره تحکیم که تثبیت و تحکیم  سواد است،چون بزرگترین معضلی که سوادآموزان با آن مواجه می شوند رجعت به بیسوادی است،این دوره(تحکیم) باعث میشود که سواد سوادآموزان تقویت شود.

لازم بذکر است که در طرح پالایش،شهرستان شوش نسبت به بقیه شهرستانهای استان  خوزستان بیشترین جذب را به خود اختصاص داده و تعداد ۶۹ نفر از آموزش دهندگان غیر فعال را فعال نموده است که اکثرآ موفق به تشکیل کلاس شدند و یک امتیاز و اشتغال  زایی برای شهرستان محسوب می شوند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست