05052024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۱۰4832

معرفی دست اندرکاران ، خبرنگاران و عکاسان پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

به قلم ـ عباس کرم الهی

از گوشه و کنار خبررسیده است که مسئولین شهرستان شوش برای تجلیل از اصحاب رسانه برای روز خبرنگار بیشتر توجه به خبرنگاران شهرستان شوش دارند ، در اینجا می خواهم برای رفع شبهه و تشویش اذهان عمومی کلیه «دست اندرکاران ، خبرنگاران و عکاسان خبرنگار» این پایگاه را معرفی کنم که بیش از این نوک پیکان سئوالات خبرنگارانی که دعوت نمی شوند معطوف این پایگاه نشود .

صاحب امتیازی و مدیر مسئولی این نشریه ی الکترونیکی به عهده ی اینجانب عباس کرم الهی می باشد و در این راستا « استاد جعفر دیناروند ـ دکتر اسماعیل واهبی ـ دکتر راضیه هاشمیان ـ استاد مینا جمشیدی فر ـ استاد دکتر فاطمه چنانی  ، افرین نظری هرموشی و منصوره فروغی راد » در شورای نویسندگان با من همکاری دارند .که تاکنون به جز من از هیچکدام از نامبردگان تجلیلی به عملب نیامده است .

و در بخش خبرنگاران : « فائقه شیرک به عنوان سرگروه و خبرنگار بخش اجتماعی  ـ مهدی کرم الهی به عنوان خبرنگار در بخش اقتصادی ـ جنان پور منصوری خبرنگار در بخش امور بانوان ـ  فضیله آل کثیرخبرنگار در بخش فرهنگی ـ رضا ذاکری و محمد دیناروند خبرنگار در بخش هنری ـ داریوش پارسا ، ابراهیم ستاوی ـ و زهرا حیدری نیا خبرنگار در بخش ورزشی   ـ مریم دیناروند ـ امید کرمی و علیرضا جوکار در بخش کشاورزی  » با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز همکاری داشته و دارند .

«میلاد جلالی ـ دانیال کیهانی ـ محمدرضا مهرابی ـ مرتضی ایمانی اصل ـ هاجر رجب پور و لیلامروتی پور» هم به عنوان شهروندخبرنگار تاکنون با ما همکاری داشته اند .


و اما در بخش عکاسان خبرنگار از ابتدا تاکنون « مهدی درویشی ـ منوچهر کرد ـ قاسم لطیف ـ کریم ستاوی ـ سجادعبیدی پور ـ مریم فدایی ـ زینب رفیعی زاده ـ عیسی کرملاچعب ـ علی جوزی ـ محمدرضا حمزه ـ حسین حسینی مقدم  ـ ابوالفضل بالانده ـ مرصاد باورصاد مریم بریسم ـ سید امیرحسین موسوی ـ قاسم چنانی ـ عقیل سرخه و حسین حیاری» به مناسبت های مختلف با ارسال عکس با ما همکاری داشته اند .

تاکنون در سال 1401 که برخی از دستگاه ها از جمله « نیروی انتظامی شهرستان شوش ـ شرکت پاستویزه ی شیر پگاه خوزستان ـ فرمانداری شهرستان کرخه ـ انجمن های مردم نهاد ـ اداره ی تبلیغات اسلامی  و دفتر امام جمعه» از جمعی از خبرنگاران تجلیل کرده اند که البته مراسم نیروی انتظامی در حد یک نشست دوستانه ی خبری بود و تجلیلی از خبرنگاران نشد و حتی پذیرایی هم صورت نگرفت ، فرمانداری شهرستان کرخه هم که از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز دعوت نکرد و مراسم اداره ی بهزیستی هم به خاطر تداخل با یکی از این برنامه ها کنسل شد .

در این برنامه های انجام شده به جز اینجانب به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول از هیچک از زیر مجموعه نه دعوتی شد و نه تجلیلی به عمل آمد ؛ البته اگر در مراسم تجلیل انجمن های مردم نهاد از فائقه شیرک تجلیل شد به عنوان مسئول روابط عمومی انجمن جسمی حرکتی توانجویان امید شوش تجلیل گردید نه خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز .

امیدوارم این توضیحات شبهات به وجود آمده را پاک کرده و نوک پیکان انتقادات  دیگر به طرف پایگاه خبری تحیلی شوش نیوز نباشد . ان شاءالله .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست