05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۰۰۳4093

از کتاب داستانک نون خشکیه نون خشک رونمایی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش و انجمن نویسندگان از «کتاب داستانک نون خشکیه ، نون خشک» رو نمایی شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 13:00 روز چهارشنبه 3 دی ماه 1399  با حضور رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش و امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان از کتاب «داستانک نون خشکیه ، نون خشک » به قلم داریوش دیناروند یکی از فرهنگیان و عضو انجمن نویسندگان رونمایی شد .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این خصوص گفت : طی یک سال و نیمی که پشت سرگذاشته ایم  از مجموع 65 برنامه ای که انجام داده ایم ، به صورت متوالی و در حد بضاعتی که داشته و داریم ، 27 کورد به کتاب  اختصاص داشته که را به همت  این اداره ، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش و انجمن نویسندگان برگزار شده اند و از این میان حدود 15 نفر از این نویسندگان و مؤلفان فرهنگی بوده اند .


رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش یادآور شد : کانون بسیج هنرمندان و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برنامه های زیادی را با هم اجرا نموده اند که یکی از این برنامه ها رونمایی کتاب است و هر کتابی که رونمایی شده است یک جلد از آن در گنجینه ای که در اداره وجود دارد جمع آوری شده است .


وی افزود : از آنجایی که بین اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل وجود دارد ؛ ما هم برای  واحدهای خود روئسای انجمن های اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی را در نظر گرفته ایم که در آینده ی نزدیک احکام آنها صادر خواهد شد .

امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از داریوش دیناروند  نویسنده ی کتاب داستانک نون خشکیه ، نون خشک ، تصریح نمود : در باب ادبیات نویسندگان زیادی قلم فرسایی کرده اند و یکی از این عزیزان داریوش دیناروند است که کار خود را با قصه نویسی آغاز کرد  و در ادامه پس از این که استعدادیابی شد  رو به نوشتن داستانک و یا به عبارتی داستان های کوتاه و چند سطری رو آورد تا این که موفق شد اولین کتاب خود را تا مرحله ی انتشار برساند .


در ادامه از داریوش دیناروند نویسنده ی کتاب نون خشکیه نون خشک با اهدا لوح تقدیر و کادو تجلیل به عمل آمد .


کتاب داستانک نون خشکیه نون خشک  در 71 صفحه  با قطع جیبی  با شماره ی شابک 9786229741610 و شماره ی کتابشناسی ملی 7354985 در 500 جلد به قیمت هر جلد 23000 تومان  با ویراستاری فریده مؤیدی توسط انتشارات رهان  ارومیه چاپ شده است .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست