04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۱۰4835

در چهارمین شب ماه محرم با پیکر پنج شهید تازه تفحص شده ی مدافع حرم در مشهد مقدس وادع گردید

مریم دیناروند ـ خبرنگار افتخاری شوش نیوز

در چهارمین شب ماه محرم که منتسب است به «حضرت حُربن یزید ریاحی (ع) » با پیکر مطهر پنج شهید تازه تفحص شده ی مدافع حرم در مشهد مقدس وادع شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ مراسم وداع با پنج شهید تازه تفحص شده ی مدافع حرم  ؛ روز دوشنبه ۱۰ مردادماه۱۴۰۱ بعد از نماز معرب و عشاء  در رواق حصرت امام خمینی(ره) حرم مطهر و ملکوتی رضوی برگزار شد .

در پی شناسایی سرداران شهید « عبدالله اسکندری و رحیم کابلی » و همچنین شهیدان والامقام « مصطفی تاش موسی ـ محمد کریمیان و عباس آسمیه» در مناطق « حلب ـ خان طومان و مورک » کشور سوریه مراسم وداع و تشییع  با حضور عزاداران حسینی به ویژه خانواده های معزز و معظم شهدا و ایثارگران از میدان شهداء به سمت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) تشییع و پس از اقامه ی نماز مغرب و عشاء در رواق حضرت امام خمینی(ره) حرم رضوی پس از سخنرانی آیت الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه ی مشهد مقدس برگزار شد .


مریم دیناروند خبرنگار ما که هم اکنون در مشهر مقدس به سر می برد در این گزارش می افزاید : این شهیدان قرار است برای خاکسپاری به زادگاهشان در استان های « فارس ـ البرز  و مازندران » منتقل شوند .


شایان دکر است سردار شهید عبدالله اسکندری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به جامعه ی ایثارگری کشور خدمت می کرد و وقتی هم به عنوان مدافع حرم به کشور سوریه رفت ، به وقت شهادت سر از تنش جدا شد و امروز پیکر بی سرش با دیگر همرزمانش به مشهد مقدس رسید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست