04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۷۱۵3426

پیام تبریک عباس کرم الهی به سرپرست جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش

رئیس انجمن روزنامه نگاران ، مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و مدیر گروه تئاتر اندیشه  در پیامی انتصاب علی عبدی نسب به سمت سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش را تبریک گفت.

عباس کرم الهی در پیام خود به علی عبدی نسب آورده است:

«برادر گرامی و ولایتمدار  جناب آقای علی عبدی نسب»

سرپرست محترم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش

با عرض سلام و ضمن ابراز خرسندی به‌ مناسبت انتخاب شایسته حضرت مستطاب عالی، که از شخصیت‌های شاخص فرهنگی و ولایی هستید، به امر خطیر و پرتأثیر سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، برایتان از بارگاه بلند باری جهت حسن ادای این امانت عظیم، توفیق لحظه‌افزون مسألت می‌کنم.

اینک که این انتخاب ارجمند مجال مغتنم و موسعی را برای خدمت به « فکر، فرهنگ و هنر دینی» در دسترستان قرار داده است، امید می‌رود با تدابیر و تلاش کارساز حضرت‌عالی، این دوران «دیریاب» و «زودگذر» به فرصتی پربار برای تحقق خدمات ماندگار در عرصه‌ ی  فرهنگ و هنر خالص دینی و بسط مواریث نورانی نبوی(ص) و معارف عُلوی علوی(ع) بدل شود.

انتظار می‌رود: اکنون که یک فاضل برجسته و خوش‌اندیشه‌ فرهنگی ، سکّان مهم ترین  دستگاه فرهنگی کهن شهر ایران زمین ، پنجمین شهر مذهبی ایران « شوش »  را برعهده گرفته است، ضمن تقویت و توسعه‌ روابط تعاملی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و انجمن های هنری تحت پوشش و آن دستگاه مفخم، اقدامات زیرساختیِ درخور و فراخوری در جهت ارتقا و بسط فرهنگ و هنر دینی صورت بندد.

عباس کرم الهی

رئیس انجمن روزنامه نگاران

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

مدیر گروه تئاتر اندیشه

و همچنین از طرف :

پرسنل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ؛ انجمن هنرهای نمایشی ، انجمن فیلم و عکس ، انجمن شعر فارسی ، انجمن شعر عربی ،

انجمن هنرهای تجسمی ، انجمن خوشنویسان ، انجمن موسیقی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهر و روستا و پایگاه ورزشی پیمان

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست