04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۴۱۲2501

تا کی مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان باید به شوش بی توجهی کند ؟

به قلم عباس کرم الهی

دقیقا 130 روز پیش در سالن امور تربیتی شهرستان شوش مراسم تودیع و معارفه برای تصدی اداره آموزش و پرورش برگزار شد و مجتبی دیناروند رئیس سابق جای خود را به عبدالله رحیم خانی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش معرفی شد .

معمولا رسم بر این بوده که بعد از سپری شدن حداقل سه و حداکثر چهار ماه(120 روز ) یا همان سرپرست به عنوان رئیس معرفی می شود تا تمام اختیارات را برای سازماندهی و ثبت نام ها را بر عهده بگیرد و یا فردی دیگر به عنوان رئیس جدید طی مراسمی معرفی می شود ، اما مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان یا این قائده را فراموش کرده ، یا دستورالعمل جدیدی صادر کرده و یا این که نسبت به شوش بی توجه شده است که بعد از سپری شدن 4 ماه و 10 روز به فکر معرفی رئیس جدید این اداره نیست .

این در حالی است که تا قبل از فرا رسیدن شهریور ماه می بایست تمام جابه جایی ها ، سازماندهی و ثبت نام ها با اختیار تام رئیس اداره انجام شود اما اگه به این موضوع توجه نشود در واقع در حق اداره ی آموزش و پرورش اجحاف شده و این اختیارات از عهده ی سرپرست خارج و اداره ی کل برای یک شهرستان تصمیم گیری های لازم را انجام می دهد .

امید است با پیگیری های نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شوش این مشکل در اولین فرصت حل شده و شاهد معرفی رئیس اداره ی آموزش و پرورش باشیم .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست