04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۳۲۴4800

از برندگان مسابقه ی مجازی نقاشی سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) تجلیل شد

عکس ـ رضا حسن غلامعلی

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) از برندگان مسابقه ی مجازی نقاشی به مناسبت سی و سومین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ، ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲4 خردادماه۱۴۰۱ هم زمان با « روز جهانی اهدای خون» با حضور «سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، مدیر کانون بسیج رسانه ، کارشناس فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش» از برندگان مسابقه ی مجازی سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد .

مدیر کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ضمن تبریک به خانواده ی شرکت کنندگان در این مسابقه گفت : این مسابقه از روز جمعه ۱۳ خردادماه لغایت چهارشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱ بین نونهالان ، کودکان و نوجوانان در قالب « دختر و پسر » با موضوع سی و سومین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره ) و پنجاه و یکمین سالروز قیام خونین ۱۵ خردادماه در دو بخش « نقاشی و دلنوشته» برگزار شد که به خاطر شرایط سنی از دل نوشته استقبالی نشد اما با ارسال ۴۰ اثر در بخش نقاشی ۱۰ اثر به بخش قرعه کشی راه پیدا کردند .


وی افزود : در نهایت از بین ۱۰ اثری که به قرعه کشی راه پیدا کردند چهار اثر شرایط لازم را برای دریافت لوح تقدیر و کارت هدیه داشتند و امروز دور هم جمع شده ایم که از این نونهالان تجلیل کنیم .


خدیجه طالبی سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش و والدین عزیز گفت : والدین عزیز باید نونهالان ، نوجوانان و جوانان را بیش از پیش با مکتب حضرت امام خمینی(ره) آشنا کنند ، امام راحل یک شخصیت کاریزما بود که در جهان توسط مردم ولایت مدار ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این نهال در حالی که هر ده سال یک بار دشمنان و معاندان می گفتند این انقلاب از بین خواهد رفت ولی می بینیم که آن نهال سال ۵۷ امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده و وارد پنجمین دهه ی خود شده و یکی از ثمره های این انقلاب این است که کشورهای دیگر را نیز هوشیار نمود تا در مقابل دشمنان مقاومت کنند .


وی در پایان اظهار داشت : همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند در جهاد تبیین ما بزرگترها می بایست با بشریت افزایید و روشن فکری نونهال ، نوجوانان و جوانان را با دوران هشت سال دفاع مقدس ، تحریم ها و مقاومت اقتصادی آشنا کنیم .

 

در پایان رضا ذاکری کارشناس فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش اسامی برندگان را به شرح زیر اعلام نمود و به هر کدام لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا گردید .

« مریم احمدی ـ رضا ستاوی ـ دو قلوهای شش ساله سام و سروش ترکمان»

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست