05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۰۳۰4128

اولین جلسه ی کمیته ی ایثارگران ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ، اولین جلسه ی کمیته ی ایثارگران ستاد دهه ی مبارک فجر با حضور رئیس و اعضای این کمیته برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش به تفاوت دهه ی فجر سال 1399 با سال های گذشته اشاره کرد و خاطر نشان نمود : برنامه ها هر ساله رونق خاصی داشت ولی امسال به خاطر ویروس منحوس کرونا بی شک خیلی از برنامه ها یا به صورت مجازی برگزار می شود و یا این که با جمعیت  کم برگزار می شوند .


وی افزود : مسائلی که در کل منطقه و جهان وجود دارد حتی ابرقدرتی که از دمکراسی صحبت می کند ، هم نسبت به این ویروس به لحاظ مرگ و میر در رده ی اول جهان قرار دارد و هم به خاطر انتخابات ریاست جمهوری در شرایط خطرناکی به سر می برد .

رئیس کمیته ی ایثارگران ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش یادآور شد : دهه ی فجر یک نوری بود در کل کشور و الان اشعه ی این نور کل جهان را تحت تأثیر قرار داده است ، امیدواریم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اگر نتوانیم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را برگزار کنیم حداقل بتوانیم به صورت تجمع این روز با شکوه را گرامی بداریم .


مسعود قربان پور مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه به برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب کمیته ی ایثارگران اشاره کرد و به برنامه های محوری  اشاره کرد وگفت : غبار روبی مزار شهیدان که روز پنجشنبه 16 بهمن ماه و در پنجمین روز از دهه ی مبارک فجر برگزار می شود اولین برنامه ی محوری کمیته ی ایثارگران است که در این راستا انتظار می رود اداره ی جهاد کشاورزی همچون سال های گذشته گل و اداره ی صمت گلاب مورد نیاز را تأمین نمایند .

وی افزود : حضور نیروهای مسلح در قالب « بسیجیان ـ درجه داران سپاه و نیروی انتظامی» در مراسم غبار روبی مراز شهیدان نیز کامل کننده ی این برنامه است و امیدوارم همچون سال های گذشته آنطور که در شأن شهداست این مراسم برگزار گردد .


قربان پور در خصوص دیدار با خانواده ی معظم شهدا تصریح نمود : در گذشته ادارات بدون این که به بنیاد شهید و یا سپاه پاسداران اطلاعی دهند به دیدار خانواده ی شهدا می رفتند و این کار در طول سال چون بدون هماهنگی بوده ، از ابتدای سال تا پایان سال از یک خانواده ی شهید بیش از ده بار دیدار صورت گرفته در حالی که یک بار هم به خانه ی دیگر شهدا سرکشی نشده است ؛ لذا امسال کلیه ی ادارات می بایست با هماهنگی این کار خدا پسندانه را انجام دهند .

«تعویض پرچم های گلزار شهدا ، ریسه بندی و چراغانی سردرب بنیاد شهید و امور ایثارگران  ـ برگزاری مسابقات قرآن برای فرزندان و همسران شهدا و نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس روستایی» دیگر برنامه هایی بودند که مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش به آنها اشاره کرد .

سایر اعضای کمیته ی ایثارگران ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش نکته نظرات خود را تشریح نمودند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست