05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۱۰۴4628

دیدار با مادر شهید نادری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه ی زهرا(س) و روز مادر برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

یادگار هشت سال دفاع مقدس به همراه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان شوش و مدیرعامل انجمن توانجویان امید با حضور در خانه ی شهید والامقام عباس نادری با مادر این شهید دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت ۲۱ دوشنبه ۴ بهمن ماه۱۴۰۰ عبدالزهرا برهانی یادگار هشت سال دفاع مقدس و از فعالان فرهنگی - اجتماعی و سیاسی به همراه سرهنگ رامین سعدی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان شوش و حمید منصوری مدیرعامل انجمن توانجویان امید شوش با مادر شهید عباس نادری دیدار نمودند.

برهانی در این دیدار خانواده ی نادری را یک خانواده ی انقلابی و ولایی خالص دانست و گفت :پدر بزرگوار شهید  زنده یاد رمضان نادری؛ که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و تلاش های زیادی را از خود نشان داد همیشه می گفت : من یک بسیجی بی ادعا هستم و همین جمله بر روی مزارش با عکسی که برادر عباس کرم الهی از او گرفت به یادگار نوشته شده است .

 

وی افزود : شهید عباس نادری هم جسورانه در مقابل سارقان مسلح در ساحل رودخانه ی کرخه ایستاد مقاومت کرد و جان با ارزش خود در راه امنیت شهرستان شوش هدیه کرد و ما از مقامات قضایی انتظار داشته و داریم که عامل به شهادت رساندن این عزیز به سزای اعمالش برسد .

سرهنگ رامین سعدی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان شوش گفت ؛ ما هر چه داریم از شهدا داریم و مادران شهدا این مادران آسمانی برای ما بوی همان شهدا را می دهند و تا زنده هستیم باید به بهانه های مختلف به آنها سرکشی کنیم هر چند این مادران همیشه به هنگام نیاز در صحنه حضور دارند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست