05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۱۱۷4665

دیدار فرماندهی سپاه ناحیه شوش دانیال(ع) با خانواده شهید

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ دانیال کیهانی

در ششمین روز از دهه ی مبارک فجر چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که به عنوان « انقلاب اسلامی ، عدالت محوری ، فساد ستیزی» نام گزاری شده است ، فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) با خانواده ی شهید «مجید حریزاوی مقدم» دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 16 روز یکشنبه 17 بهمن ماه1400 سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) به همراه سروان پاسدار حسن شاه حسینی فرمانده ی حوزه ی مقاومت سردار شهید مجید بقایی ، حجت الاسلام  محمد بیان مهر و برادر بسیجی حمید حویزه فرمانده ی پایگاه مقاومت سلمان فارسی با «خانواده ی شهید مجید حریزاوی مقدم» دیدار نمودند .

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایمانی در این دیدار به روایتی از رسول اکرم(ص) از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)  اشاره کرد و گفت : امام خمینی(ره) می فرماید ؛ حضرت محمد مصطفی خاتم انبیاء(ص)  در روایتی فرموده است: « برای شهید هفت خصلت است که اوّلی آن عبارت است از اینکه اول قطره‌ای که از خون او به زمین بریزد تمام گناهانی که کرده است آمرزیده می‌شود». و مهم آن، آخرین خصلتی است که «شهید نظر می‌کند به‌ وجه الله.» و این نظر به وجه الله ، راحت است برای هر نبی و هر شهید. شاید نکته این باشد که حجاب هایی که بین ما ، حق تعالی ، وجه الله و تجلیات حق تعالی هست ، تمام این حجاب ها منتهی می شود به حجاب خود انسان . انسان خودش حجاب بزرگی است که همه حجاب هایی که هست ؛ چه آن حجاب هایی که از ظلمت باشند و چه آن حجاب هایی که از نور باشند منتهی می‌شود به اینکه حجابی که خود انسان است. ما خودمان حجاب هستیم بین خودمان و وجه الله.»

 

وی افزود : شهدا مظهر اقتدار، امنیت و آرامش ما هستند. ما این امنیت و آرامش را مدیون خون شهیدان هستیم. شهدا با رشادت و ایثارگری های خود باعث شدند که امروز ما در شهرها و روستاهای خود در کمال امنیت به زندگی مان بپردازیم. شهدا به خاطر برقراری این امنیت در جامعه از با ارزش ترین سرمایه ی خود که جانشان باشد گذشتند و الان ما هر چه داریم از همین شهدای والامقام است .

درپایان این دیدار از مادر شهید «مجید حریزاوی مقدم» با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست