05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۱۲۶4688

فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج سردار شهید دکتر مجید بقایی با جمعی از ایثارگران دیدار و گفتگو نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ دانیال کیهانی

به مناسبت میلاد با سعادت  ابرمرد عدالت حضرت امام علی(ع) ، روز پدر و روز مرد فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج سردار شهید دکتر مجید بقایی و هیئت همراه با خانواده ی سه ایثارگر دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ ؛ ستوان دوم پاسدار حسن شاه حسینی فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج سردار شهید دکتر مجید بقایی ، حجت الاسلام احمد ذاکری رابط حوزه ی نمایندگی ولی فقیه و برادر بسیجی علی سگوند فرمانده ی پایگاه مقاومت شهدا با خانواده های ایثارگران « محمدرضا شاهی ، کریم چنگی و حاج علی گلچین» مقدم دیدار و گفتگو نمودند . تجلیل نمودند.


ستوان دوم پاسدار حسن شاه حسینی  در دیدار با این ایثارگران گفت: شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کرده و ثابت کردند مردم ایران ذلت پذیر نیستند.

وی با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم.

فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج سردار شهید دکتر مجید بقایی برگزاری دیدار با خانواده ی معزز شهدا و ایثارگران را امری مهم عنوان کرد و افزود: این حق قانونی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.


وی ضمن تشکر از خانواده ی شاهد و ایثارگر شهرستان شوش که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند، گفت: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات عمومی اقدام کنیم و تا حد توان، مشکلی از این عزیزان را برطرف سازیم.


در پایان این دیدارها با اهدا  « لوح سپاس » از این ایثارگران تجلیل به عمل آمد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست